Tuesday, April 1, 2014

Kurus Tidak Lagi Mustahil

Kini, untuk anda tampil kurus bukan lagi sesuatu yang mustahil. Anda juga kini mampu meningkatkan metabolisma badan serta mengelakkan kelesuan serta keletihan penat sehari-harian dengan hanya 1 kapsul sehari. 


Kandungan antioksidan yang dimiliki oleh setiap kapsul Figure-Up ini telah diuji secara klinikal dan hanya mengandungi ekstrak yang berunsurkan tumbuh-tumbuhan antaranya lidah buaya dan ekstrak teh hijau. Setiap botol dengan penggunaan yang kerap selepas sarapan pagi akan menjadikan anda lebih berkeyakinan untuk gaya hidup lebih sihat dan kekal aktif setiap hari.

Perubahan kekal boleh dilihat dalam jangka masa seawal 1 bulan. Sungguhpun demikian, pengguna dinasihatkan mengamalkan makan makanan yang mengandungi kandungan protein yang tinggi serta minum air masak setiap hari. Perubahan mungkin berbeza bagi setiap individu, namun hanya masa yang bakal menentukan. Yakinlah dengan Figure-Up!



Untuk sebarang maklumat, pertanyaan atau tempahan, hubungi kami di talian 012-241 2426. Penghantaran di sekitar Lembah Kelang adalah percuma dan penghantaran menerusi PosLaju juga boleh dilakukan. Jangan berlengah lagi, hubungi kami segera!

AMARAN: Penggunaan amat ditegah bagi mereka yang mengalami kegagalan buah pinggang, tekanan darah tinggi atau masalah kardiovaskular. Amalan pemakanan juga tidak dinasihatkan sama sekali bagi mereka yang sedang hamil atau menyusukan bayi.

No comments:

Post a Comment